joi, 31 martie 2011

Ma trezesc si esti .. [ Dragostea sau povestea fara sfarsit ] . ;x

Incepe de la zero la infinit ca orice numar . Dragostea ce naste si doua singuratati , ca ultimul tren nu a facut o oprire inutila . Daca in tine ma incred inseamna ca te.am ales , ca apoi sa naufragiez in marea din ochii tai . Putin cate putin am invatat sa iubesc si sa nu mai tremur , la tot ceea ce simt cand esti aproape de mine . Te Iubesc ! Te vreau ! Te caut ! Te visez , ma trezesc si esti ploaia magica , pasiunea si poezia din cer . Orice buburie esti tu , la dragostea ce vrea sa fie . Dragostea adevarata , rade si plange la aceiasi lacrima . Dandu.mi doru de tine , de tine ca fantezia . Suntem oglinzi ce reflecta in sefletele noastre . Suntem doi visatori in aceasta mica imensitate .

Poate licuricii vor lumina , mai spre seara , drumul intoarcerii in adapostul pe care linistea mea l.a pregatit pentru tine . Si cat de mult ma bucur sa te am langa mine . Dragoste , cata mangaiere e in atingerea glasului tau , de parca toate sunetele s.ar fi unit intr.un camp al adoratiei , iar cuvintele ar fi strans in ele nenumita emotie . Inca va trebui sa ma adun in mijlocul lor , Spre.a le gasi un cantec in locul numelui . Numai tu , inima , ai pierdut cadenta . Si.n aceste aritmii ale tale e asteptarea acelei care v.a bate alaturi , trebuie doar o simpla ridicare pe varfuri , oar un pas , cat ai masura o viata in care vor incapea , de acum , toate timpurile .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu