duminică, 14 august 2011

. Doar cateva lucruri .

Vreau sa.ti spun cateva lucruri . Mi.au mai ramas cateva clipe . Imi pare rau pentru lucrurile pe care nu ti le voi da niciodata . Nu te voi mai face niciodata sa zambesti . Imi doream doar sa imbatranim impreuna . Doi mosneguti ,razand unul de celalalt cum imbatranesc . Impreuna pana la sfarsit . Langa lacul din tabloul tau . Acela era raiul nostru ,  stii ? Sunt multe lucruri pe care le.am pierdut . Carti , vise , saruturi , certuri.
Multumesc pentru toate . Multumesc pentru fiecare lucru bun . Multumesc ca m.am mandrit cu tine . Pentru curajul tau , pentru blandetea ta . Pentru felul in care aratai , pentru cum imi doream intotdeauna sa te ating .
Multumesc pentru tot . Imi cer iertare pentru toate datile cand te.am dezamagit . Mai ales acum ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu