joi, 12 ianuarie 2012

. Cea mai buna prietena sunt eu ! . :o3

Eu sunt eu . Nimeni nu ma poate schimba . Poate .. doar .. dragostea pentru persoana iubita ma poate schimba , dar doar in bine si atat ! Prietena cea buna e o persoana care te ajuta , te asculta neconditionat . Indiferent de schimbul dur de pareri dintre prietene mereu raman impreuna . Indiferent de prietenii care ii inconjoara , ele raman prietene , caci prietenia este mai presus de orice ura , de orice rivalitate , de orice resentiment . Prietena mea cea mai buna sunt eu , caci eu stiu totul despre mine . Eu sunt cel mai mare critic al meu . Numai eu stiu toate sentimentele ce imi aluneca prin vene . Stiu mereu cand trebuie sa ma opresc dintr.o activitate . Stiu sa pun , intotdeauna in balanta toate aspectele pozitive si negative ale lumii , Numai gandul meu si inima mea pot juca sah fara nici unul dintre ele sa piarda , caci tabla de sah e viata . Si regele e Dumnezeu , rezina .i sufletul meu si pionii sunt toti oamenii din viata mea . Eu sunt prietena cea mai buna , caci numai eu imi stiu bucuriile si supararile .

CARE E CEL MAI BUN PRIETEN AL VOSTRU ? :o3

2 comentarii:

  1. cel mai rau lucru este ca in ziua de azi este greu sa gasesti prieteni adevarati.amici poti gasi cu duiumul.de-asta ai dreptate cel mai bun prieten al unei persoane este chiar el insusi:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc , adevarat ce spui . AI perfecta dreptate . :o3<3

    RăspundețiȘtergere