duminică, 29 ianuarie 2012

. Timpul ! .

Privesc intens cum timpul trece . Si totusi ma uit in trecut , de ce acele momente au disparut din viata mea ? Macar o clipa de as putea sa mai strang in pumn acele clipe , doar cele frumoase . Dar timpul nu sta sa te astepte , e in decurs , trece mai repede decat crezi . Mi.e dor sa pierd timpul cu prietenii , sa zambesc , sa rad necontrolat , dar sa simt ca ma maturizez si acum am si responsabilitati , pe care nu le pot sterge din viata mea . Si imi dau seama ca vremea nu a trecut pe langa mine : am iubit , am plans , am ras , am urlat . Dar cel mai frumos din aceste clipe a fost sa iubesc , poate cum iubesc aceiasi persoana , dar nu are rost sa traiesc cu trecutul . E mai bine sa privesc spre viitor , sa pretuiesc fiecare clipa ca si cum ar fi ultima , sa traiesc viata asa cum o simt , sa fiu interior un copil , ce e de necontrolat , atunci cand rade .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu