miercuri, 11 aprilie 2012

. Prima atingere a iubirii . :o3

De ce pentru unii oameni iubirea e pe varsta ? Eu nu sunt de acord cu aceasta poveste . Dupa parerea mea prima iubire , la o varsta mai frageda , este cea mai sincera . Dar la o varsta de copil nu suntem pregatiti pentru suferintele care ne asteapta si de aceea unii copii se maturizeaza prea repede in loc sa isi traiasca copilaria . Conteaza foarte mult si persoana de langa tine , cum este , ce poti invata de la ea , dar ce e cel mai important este sa nu isi bata joc de persoama de langa el , respectiv ea .
 



Prima iubire pentru mine : o iubire sincera , o iubire pe care o credeam infinita , o iubire fara de sfarsit , o iubire .. pentru care as fi sacrificat orice numai ca sa nu se termine . Dar ca orice lucru .. nimic nu merge pana la infinit . Cand l.am vazut pe el , inima imi zvacnea cu putere , totul din jurul meu parea diferit , eram mai fericita datorita lui . La inceput , din partea sa nu a fost reciproc , dar eu deja incepusem sa simt ceva pentru el , asa ca am luptat ca sa nu se ajunga la final , voiam sa fiu cu el pentru toata viata , eram si inca sunt un copil . Dupa un timp , am inceput sa il iubesc si asta incepuse sa fie si din partea respectivului baiat , dar pentru ca trecusera si in jur de 6 luni am inceput sa ne cunoastem destul de bine si au inceput certurile din cauza anumitor " defecte " sau " nesupuneri " . Si inima mea de copil cum era cand ma certam cu el ? Era rupta in mii de bucati , mii de lacrimi imi curgeau pe obraz , si imi ardea fata , de la atata suferinta am inceput sa ma maturizez . Astfel sufletul meu era plin de multe cicatrici . Dupa 4 luni aceasta relatie a luat sfarsit . Dar s.a gandit el cand a hotarat ca e mai bine sa ne despartim , la ce simt eu , la ce e inima mea ? Inima mea a fost taiata , avand cea mai adaca rana , care nici acum dupa jumate de an nu e vindecata , si nu cred va fi , deoarece el a fost prima mea iubire pe care nu o voi uita niciodata . Si acum imi amintesc cand ne plimbam fericiti pe drumul ce ne.a ingropat amintirile , pe dogoreala verii , pe zapada iernii , pe covorul de frunze a toamnei , pe gingasia ghioceilor , simbol al primaverii , radeam , ne spuneam cuvinte dulci , dar privirea sa ce imi transmitea dragostea nici acum nu immi iesse din minte . Cu el am avut cele mai superbe amintiri , atunci am fost cea mai fericita , atunci am simtit ca viata mea este purtata de magie . Dar dupa ce s.a terminat am plans zi si noapte , numai mama , fiind cea mai de pret , luna si soarele mi.a fost aproape , am disparut din inima lui , m.a uitat undeva , doar in visele mele mai e acolo langa mine sa imi spuna : TE IUBESC ! si eu sa ii raspund cu acelsi zambet : SI EU ! Nimic nu poti uita cum vrei tu , dar timpul le rezolva pe toate , uneori il vreau cu disperare inapoi , dar poate e mai bine asa sau nu .. E un gand la care nu voi gasi niciodata raspunsul , iar niciodata nu poti gastiga ceva fara sa lupti , tot timpul e mai bine sa spui ce simti si daca persoana respectiva isi va da seama ca nu te.a pierdut destul , se va intoarce la tine , iar cu ajutorul iubirii totul va fi cum a fost odinioara . Asta cred eu .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu