sâmbătă, 19 mai 2012

Satula de prefacuti .

Stii ? Stateam asa si ma gandeam .. am considerat niste persoane ca fiindu.mi prieteni , dar .. Acum nimic nu ar mai conta . Trebuia sa vina si momentul adevarului .. M.a durut , chiar foarte tare cand am auzit ca m.au facut pe la spate . Am inghitit si am mers mai departe . Paream eu indiferenta , dar in mine , in sufletul meu era un gol . Am incercat sa fiu optimista , dar .. dar nu mi.a mers .. Totusi .. erau prietenii mei .. Prietenia asta a fost o ultima tigare fumata , din care a ramas doar scrumul amintirilor . :o3

2 comentarii:

  1. Wow...Gaby,esti foarte tare...exact asa sa intamplat si cu mine...Si da ma durut,dar apoi i'am ignorat complet...Si e vruiau sa ma intorc inapoi.Dar,n'am acceptat.Decat sa'mi mai de'a un glont,mai bine ii las singuri...Si acum,parca sa mai schimbat ceva... Oricum foarte faine postarile...poate daca iti plac ale mele,lasi niste comuri.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur o sa.mi placa . :* Multumesc mult ! . :x

    RăspundețiȘtergere