sâmbătă, 19 mai 2012

Spre alta lume .

Eram pe picior de plecare . Mi.am aruncat privirea pentru ultima data la ceea ce obisnuia sa fie viata mea . Am ras scurt si amagitor . 
Apoi m.am indreptat spre usa . Mi.am zis repede in gand trebuie sa uit .
Ultimul racnet si ultimul scartait al usii mi.a picurat in suflet . Nu vroiam sa plec . Am sintit cum o ultima lacrima imi curgea , dar nu pe obraz , ci in suflet . Promisesem sa nu mai plang . Asa am si facut . Am trantit usa si am plecat . Faceam pasii goi , credeam ca are sa ma cheme cineva , ce are sa mai impiedice . Zadarnic , asa ca am grabit pasul . Vantul ma sfida , imi radea in fata cu toata puterea . Era ingrozitor de frig afara si tot ce aveam pe mine era o haina pe care o purtam in ziua aceea . Mi.am strans mainile in juru.mi si incercam sa ma incalzesc .. Priveam distanta spre cer . Cat de multe aveam sa.i reprosez , si lui , si tuturor . Si mie ! .

2 comentarii:

  1. Wow...foarte fain...iar mesajul e puternic...cam asa am facut si eu. Bravo,esti foarte buna. daca vrei imi poti accesa blogu. http://buburuzzafinutza.blogspot.ro/ .... Esti foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult de tot . O sa accesez cu mare drag blogul tau . Si .. imi cer scuze ca am raspuns asa de tarziu , am fost plecata . :o3

    RăspundețiȘtergere