luni, 9 mai 2011

O papusa pe ate ..

Tocmai mi.am dat seama cat de evidente erau unele lucruri , iar eu pur si simplu nu mi.am dat seama pana nu mi.a spus mama . Si cand ma gandeam ca totul e o " fericita " conincidenta . Da de unde ! Mi.as fi dorit sa nu ma fi inselat , dar nu se poate .
Lumea cand isi formeaza o parere nu si.o mai schimba .
Am vazut ca profesorii stiu ce clasa sa aleaga ca sa obtina " puncte " in plus . Mi.am dat seama ca toti aleg clasa noastra pentru ca sunt eu acolo , nu vreau sa par importanta , dar asta e adevarul , si mama nu e singura care a observat asta . Multi profesori ne.au luat clasa pentru ca ei stiu ca eu sunt dispusa sa merg la orice concurs si eu ei sanse sa castige " puncte " .
Acum stiu de ce toata lumea ma tine in puf in scoala aia ! Toti sunt profitori ! Ei stiu ca daca eu reusesc sa imi mentin media 10 si o sa fiu prima pe judet o sa el aduc lor faima , scolii in mod special . Sincer , acum ca am aflat ma simt putin dezamagita si ..
Ma simt folosita !
Parca as fi o papusa de aia de la teatru care e controlata cu ajutorul atelor .
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu