luni, 9 mai 2011

Oamenii se schimbă ? Da , mereu ..

Mereu m-am întrebat Ea oare cum va fi peste ani ? . Da , da .. şi abea ieri am aflat . Se observa foarte mult că .. a crescut . Încă îmi mai aduc aminte cum ne băteam pe balcon , sau când ne certam din cauza unui joc , ori când din greşeală mi.a tăiat o şuviţă din păr .. Ah , ce vremuri . So , ea nu a îmbătrânit sau ceva de genul , doar că acum s.a schimbat , ca orice adolescent , nu prea mai e ce a fost . Totuşi , acum am multe de învăţat de la ea .. câteodată nu îi dau dreptate , alteori suntem de aceeaşi părere .. două lucruri mi.a spus 1 . Atunci când te cerţi cu vreun neghiob , nu deveni şi tu un seamăn de.al lui , căci concluzia va fi o ceartă între doi neghiobi. 2 . Ca să încep să am încredere în mine , ori mă duc la un psiholog ori mă duc să fac yoga . Whatever , toate peste toate , încă mai este ( şi are planuri ca şi la liceu să mă înveţe ' mersul ' ) o parte din prietena mea , ce a fost până acum . Hhh .. şi a mai fost şi prima mea prietenă . Prietenii , ce falşi sunt unii hahaha .. norocul meu este că ea nu a fost una din ei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu