vineri, 8 iulie 2011

Minus o lacrima !

Sunt facuta din frimituri de soare . Si acum , cand e iarna , imi e greu sa supravietuiesc . Mi.am pastrat niste resurse , dar ce o sa fac cand o raman fara ? Pentru ca stiu ca la un moment dat o sa se intample asa . O sa risipesc tot soarele pe care l.am adunat in vara in mine . Era atat de bine .. Dar acum incepe sa dispara . Adica incepi sa dispari si TU . Pentru ca EL e ( a fost ) soarele meu , EL ma tinea in viata , EL ma hranea . Acum .. in ce o sa ma transform ? Inainte eram facuta din aripi de fluturi . S.au scuturat pentru ca plangeau prea mult . A ramas doar una singura care mi.a soptit ca ea tine cu mine si ca se va mai intoarce din cand in cand la mine sa imi stearga lacrimile . Atunci i.am promis . Nu pot sa spun ce . E un legamant .
Acum .. cred ca o sa ma transform in ..
As vrea sa fiu fluturele tau de iarna . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu