marți, 5 iulie 2011

Multumesc !

Vreau sa iti spun cateva lucruri . Mi-au mai ramas doar cateva clipe .
Imi pare rau pentru lucrurile pe care nu ti le voi da niciodata . Nu te voi mai face niciodata sa zambesti . Imi doream doar sa imbatranim impreuna . Doi mosneguti , razand unul de celalalt cum imbatranesc . Impreuna pana la sfarsit . Langa lacul din tabloul tau . Acela era raiul nostru , stii ? Sunt multe lucruri pe care le-am pierdut . Carti , vise , saruturi , certuri .
Multumesc pentru toate . Multumesc pentru fiecare lucru bun . Multumesc ca m-am mandrit cu tine . Pentru curajul tau , pentru blandetea ta . Pentru felul in care aratai , pentru cum imi doream intotdeauna sa te ating .
Multumesc pentru tot . Imi cer iertare pentru toate datile cand te-am dezamagit . Mai ales acum ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu