vineri, 8 iulie 2011

. Suflet Cu Gust De Ciocolata .. Amaruie .

Trag are in piept . Aer cu praf si frica . Incepe sa.mi placa . Inima imi bate din ce in ce mai tare . Nu e de la cafea pentru ca nu mai beau de mult . As vrea sa pocnesc din degete si tu sa apari laanga mine . Sa te privesc lung , iti sarut fruntea apoi sa iti spun tot ce ma apasa . Dar sa nu te uiti in ochii mei in timp ce.ti vorbesc pentru ca ei vor fi plini de lacrimi . Si lor nu le place sa.i vezi asa . Le place sa.i vezi doar cum se micsoreaza putin de tot atunci cand iti zambesc . Sau le mai place sa dea drumul lacrimilor de fericire . Atat . Cum poate pentru altii sa fie asa de usor cand mie mi se pare ca totul se prabuseste incet , incet ? Ar fi mult mai usor daca am trai intr.o lume de ciocolata . Atunci cand oameni ar fi suparati unul pe celalalt , s.ar manca intre ei . Foarte usor !
Inainte , sufletul meu avea gust de ciocolata cu visine . Dulce si cremos . Stii si tu .. doar ai gustat din el . Acum a devenit mic si amar . Tot cu gust de ciocolata .. dar amara . Foarte amara . Nu ma las . O sa.mi creez propria lume de ciocolata . Poti sa razi , dar nu glumesc . E atat de simplu .. dar totusi atat de complicat .. Si acum , in timp ce mestec o bucata de ciocolata cu crema de visine .. ma gandeam sa apelez la dorinta de rezerva . Da . 
Consumul excesiv de ciocolata poate dauna grav sanatati .
Aiurea .
Grav ! Sufletului ! .
Pentru mine e atat de simplu .. pentru altii atat de complicat .
Imi vreau sufletul cremos inapoi .
E timpul sa ma opresc . Dar mai am ciocolata . O sa o mananc gandindu.ma la EL .
El .. sufletul .
Punct !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu