miercuri, 15 iunie 2011

Am asa mare nevoie de tine !

Iar sentimentul ala .. pentru mine , tu esti ca un drog ... si niciodata nu ma satur de tine !Cand extazul cel mai profund ne cuprinde-n străfunduri , în timp ce obrajii ne ard , braţele ni se deschid , iar buzele se ating , este unul dintre cele mai frumoase sentimente . Din clipa in care te privesc fata mea se lumineaza si prinde culoare-n obraji , iar colturile gurii mi se ridica . Simt furnicaturi in tot corpul care ma strapung pana in maduva oaselor .
    Ma gandesc si spun ca as face ' aproape ' orice doar pentru a te avea aproape . Nu mai inteleg ce sunt , ce-am fost , si ce-am ajuns . Eram asa de diferita pana cand tu ai pus stapanire pe intregul meu suflet . Am ajuns sa te apreciez , sa te ador , cum nu am facut-o pana acum . Datorita tie am invatat cum e sa te simti singura dar si fericita , cum e sa te simti ca un visator , sa plangi de dor , am aflat cum e sa tanjesti dupa o fiinta , am invatat sa fiu dependenta , de tine chiar ! Mi-ai patruns in suflet asa cum nimeni alcineva nu a mai facuto .
   Am o imensa dorinta de a te putea strange puternic in brate , sa te simt asa .. asa cum m-ar face sa ma simt implinita , in siguranta alaturi de tine . Am nevoie de asta , am nevoie de tine  !  
   Ma uit in jur si mereu te vad pe tine , iar in acel moment , privelistea e minunata . Fara tine ar fi precum un an fara primavara .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu