sâmbătă, 4 iunie 2011

Sentimente ..

Sunt cea mai fericita si asta datorita TIE . Tu esti cel care care ma faci sa rad si tot tu esti acela care imi " sterge cu un burete " troata tristetea . Tu ma bagi primul in seama atunci cand intru pe mess' si ma intrebi daca mi-e bine si daca am nevoie de ceva . Tu mereu ma strangi in brate atunci cand nu imi e prea bine . Tu esti cel care imi sterge lacrimile . Tu esti cel mai aproape de mine . Te iubesc . Ce vise ! Straniu .. se intampla exact invers . 
_____________________________________________________________
Tristete . Parca nimic nu-mi mai poate alunga acest sentiment din suflet . Vorba aceea : Ii adoram pe cei ce ne ignora , si ii ignoram pe cei ce ne adora . Trist .. Pacat ca nu stim sa apreciem ce avem si nu ne multumim cu putinul acela pe care il avem . Pacat ca nu dam importanta si lucrurilor marunte . Dam atentie oamenilor care ne ignora si oricat am vrea sa schimbam asta nu putem . Suntem tristi si asteptam ca cineva sa ne intrebe ce s-a intamplat .. Asteptam ca cineva sa-si aduca aminte de noi . Speranta .. am pierdut-o si pe ea . Cel putin aveam speranta ca intr-o zi o sa fie totul perfect . Trebuia sa-mi amintec ca perfectiunea nu exista si n-o sa existe niciodata . Eram incurajata de oameni care mai apoi ma dezamageau . Ma simt singura . Ma simt parasita . Ma simt uitata . Ma simt trista . Mi-am pierdut orice speranta . Vreau sa uit tot . Vreau sa plec . Mi-e rau .  Nu voi mai lasa pe nimeni " sa-mi taie aripile in zbor " . M-am inselat .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu