luni, 20 iunie 2011

Vreau !

VREAU sa ascult melodia ta , VREAU sa te tin de mana in timp ce ninge cu fulgi mari si pufosi , VREAU sa ma saruti pe pleoape inainte sa adorm , VREAU sa-mi spui povesti cu printi si zane , VREAU sadansez cu tine pana la epuizare , VREAU sa plang pe umarul tau gol cand sunt trista , VREAU sa alergam impreuna pana la soare si inapoi , VREAU sa iti leg aripile sa nu mai poti zbura de langa mine , VREAU sa privim de un infinit de ori la stele , VREAU sa fii prima persoana pe care o vad cand deschid ochii , VREAU sa imi zambesti in timp ce ne sorbim amandoi cafeaua , VREAU sa ma iei de mana si sa imi spui ca va fi bine , VREAU sa ne jucam cu degetul pe cerul senin , VREAU sa ma porti printre vise si valuri , VREAU sa ma incalzesti cand simt ca ma racesc fata de tine , VREAU sa ma hranesti non-stop cu saruturile tale , VREAU sa ne iubim ca-n filme , VREAU sa ne inecam intr-o sticla de vin ,VREAU sa alunecam spre nicaieri , VREAU sa ne imbatam cu cuvinte dulci , VREAU sa-ti soptesc suav la ureche balade de amor , VREAU sa revenim iar la acelasi motel , VREAU sa mai vedem aceiasi oameni nebuni cand ne plimbam pe strazile gri si reci , VREAU sa te-ntalnesc ca si prima oara , pe aceasi bancuta , VREAU sa ne prinda vara pe aceasi strada , VREAU sa fii coltisorul meu de liniste , VREAU sa ma ingropi in cer si apoi sa ma lasi sa cad in bratele tale , VREAU sa uitam de NOI pentru o luna , un an si trei zile , VREAU sa fim iar niste copii , VREAU sa imi umplu venele cu culoare apoi sa te pictez in suflet , VREAU sa inchizi ochii si sa vezi doar momentele stupide ce le-am petrecut fara tine , VREAU sa fiu curcubeul tau dupa ploile calde de dupa amiaza , VREAU sa taci si sa-mi zambesti , VREAU sa te aseman cu o zi de vara , VREAU sa sorb din amintirile cu NOI , VREAU sa te caut iar tu sa fii langa mine dormind , VREAU sa nu te aud decat pe tine , VREAU sa traim fara oxigen si sa traim doar cu iubire , VREAU sa te desenez pe o foaie veche , VREAU sa iti gadil obrazul cu genele-mi nerimelate , VREAU sa zgarii norii cu mine , VREAU sa ne regasim intr-o definitie , VREAU sa zambim perfect desi suntem imperfecti , VREAU sa ne pierdem in univers apoi sa ma transform in versul tau preferat , VREAU sa culegem bucati de viata , VREAU sa te oglindesti in ochii mei , VREAU sa imi bagi sub piele fluturi , VREAU sa ametesc cand gust buzele tale , VREAU sa mintim ca e perfect , VREAU sa alergam desculti prin baltile lasate de ploile calde , VREAU sa
cumpar vise ieftine si frumoase , VREAU sa stiu ce vreau cu adevarat , VREAU sa stiu daca esti cumva un inger , VREAU sa iti plimbi palma prin parul meu , VREAU sa iti cant incet cu ochii inchisi , VREAU sa fii zi si noapte umbra mea , VREAU sa fim intr-o poveste fara nume si fara autor , VREAU sa ma strangi la piept , VREAU sa te simt in praf de stele vii , VREAU sa salvam fluturii cazuti in ploi , VREAU sa stam in nisip si sa fentam marea , VREAU sa redecoram universul , VREAU sa respiram spre viitor , VREAU sa fim doar noi 2 ..

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu