luni, 13 iunie 2011

Te Iubesc ! :x

Da ? Serios ? Stii ca esti ridicol ? Adica se vede in ochii tai adevarul , iar tu spui cu atata usurinta " Te Iubesc " ?! Stii ce ? N-am nevoie de nimic de la tine , decat de o iubire sincera , nici macar n-am nevoie sa ma alinti , sa-mi spui cuvinte dulci care odata ma faceau sa zbor sau mai ales sa-mi spui " Te Iubesc " daca nu e din inima ! Acest cuvant " Te Iubesc " contine foarte multe sentimente profunde , un cuvant care te poate duce in cel mai frumos paradis ! E un cuvant foarte greu de spus , un cuvant sincer , dar pentru tine ce inseamna ?! NIMIC !
Si la naiba te uiti adanc in ochii mei cand spui asta .. Ce bine joci teatru ! Asa le-ai vrajit pe toate ? Daca da , hai sa-ti spun , nu sunt una dintre ele , ai inteles sper ca nu e asa de greu .. Chiar daca as vrea , n-as ma putea sa pun suflet , sa investesc sentimente pentru tine , nici macar niste sentimente false . S-a sfarsit aici , dar odata cu asta si sentimentele mele pentru tine !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu