miercuri, 1 iunie 2011

Wishes , Hopes and Freedom .

Azi am zambit .. da , am zambit , am zambit cum fac in fiecare zi , un zambet slab ce abia il  pot tine ridicat . Si daca am zambit ce ? Asta inseamna ca am fost fericita ? Nu ! Chiar deloc ! M.am saturat sa.si tot bata joc de mine , m.am saturat sa imi spuna ca mint si sa.mi spuna ca nu vreau sa recunosc , m.am saturat de tot ! Cine imi face toate astea ? Hm .. ce intrebare grea , cine alcineva decat voi toti ?!
Imi doresc liberta , ce sa fac cu ea ? Nu stiu ! Doar imi doresc sa fie vara , sa am la mine un rucsac , plin doar cu sticle de apa si cativa bani . Si.mi doresc sa plec , unde ? Nu stiu , sa plec departe , sa merg asa mereu si sa ma opresc la cate un fast.food sa.mi fac " plinul " si sa plec din nou , sa merg prin desert , sa ajung intr.un vapor , pe mare , apoi sa urmez calea vantului si tot asa sa ajung in Mexic , apoi in China , probabil imi doresc sa trec si prin Egipt , vreau doar sa fiu un turist prin lume , cum de altfel sunt un turist prin viata . Oh ! Si mai vreau sa ma indragostesc si acea persoana sa ma iubeasca si sa colindam impreuna lumea . Sa ajungem la capatul lumii si sa ne intoarcem de unde am plecat . Imi doresc ca pentru o zi sa n.am limite , sa calatoresc , sa am o minte libera , doar pentru o zi . Imi doresc prea multe , stiu mi s.a mai spus ! Dar .. nu voi primi nimic , chiar din aceasta cauza , caci doar imi doresc insa nu fac nimic ca aceste dorinte sa se indeplineasca .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu