marți, 21 iunie 2011

Pentru ca .. mi.e dor ?

Si as vrea sa te simt din ce in ce mai aproape . Nu stiu de ce . Poate ca imi lipsesti si o zi fara tine nu are culoare . Se intampla ca in fiecare data cand te vad sa se insenineze si sa apara soarele .
Azi dimineata , in timp ce cescuta mea preferata , cu cafeaua aromata ma astepta cuminte in bucatarie , am ascultat melodia ta preferata . Am inceput sa dansez de una singura si parca te simteam langa mine . Apoi ai disparut . Dar stiam ca ai sa te intorci . Tot la mine . Mereu la mine , tot cu mine , tot noi doi invaluiti de mirosul cafelei cafelei fierbinti si betisoare parfumate . Apoi am ascultat melodia ta incaodata . La nesfarsit . Pana la epuizare .. Se potriveste perfect cu noi doi . Acum a devenit si preferata mea . Melodia ta si a mea . Melodia Noastra .. Ma bucur ca ai devenit o parte din mine . Ador vocea ta care ma trezeste dimineata .. Dimineata insorita si parca obosita sa se arate si care m.a prins in bratele tale . M.as putea obisnui cu asta .. Cred ca te ador in fiecare zi mai mult . Sper ca si tu vei ajunge sa adori un suflet care a ajuns sa te iubeasca fara voia lui .. Si te va adora chiar daca vei alege sa fi in bratele altcuiva .. In bratele EI . Atunci poate o sa te ador si mai mult .. Vreau sa iti povestesc toate visele mele . Dar cred ca as avea nevoie de inca o viata si jumatate . Nu conteaza . Vreau sa stii jumatatea aceea de viata e plina de visele mele cu tine . Hai incearca . Nu o sa.ti pare rau . Sunt doare cuvinte simple . Vreau sa stiu ce gandesti . Oare te gandesti si tu la mine in timp ce eu iti scriu ? Habar nu am . Vreau doar sa stii .. ca imi esti drag . Zambeste.mi ! Cred ca te ADOR ! Da , pe tine te ADOR ! :x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu