miercuri, 1 iunie 2011

Look at life realistically ..

In viata mereu vor exista doua cai din care va trebui sa alegi , dar iti voi  face drumul mai usor supnandu.ti ce va trebuii sa alegi la un momentdat . 
- Niciodata sa nu.ti alegi prietenii dupa vorbe si gesturi bune , adevaratii prietenii te cunosc cu adevarat si nu.ti spun ca " totul va fi bine " din contra te ajuta sa privesti spre viitor . 
- Cel mai mare dusman al tau esti chiar tu .
- Nu poti sa.ti dai seama de caracterul cuiva doar in cateva zile .
-  Nu alege soarele , cand poti alege ploaia , pentru ca ploaia va trece si va veni soarele , insa cand soarele va trece va veni furtuna . Alege mereu ceea ce este greu ca va urma ceva mai usor .
- Nu te ascunde de tine , caci esti cea mai importanta persoana chiar cand nu realizezi .

Nu stiu cum te simti , si nu , nu te pot minti ca totul va fi bine , pentru ca  sincer nu stiu ce va fi in viitor , deci decat sa cred ca va fi bine , mai bine.ti spun sa astepti sa vezi ce.o sa se intample . Nu pot sa.ti spun ca viata.ti va fi mai frumoasa si nici ca nu vei mai avea probleme , pentru ca nu vreau sa te mint , decat sa suferi mai incolo mai bine suferi acum . Deci .. spune.mi , care e problema ta ? Gandeste.te la o rezolvare si fi realista , mie una mi se pare simplu . Asteapta a vezi ce.o sa se intample , priveste cu optimism lucrurile si daca.ti spui ca nu va fi bine si acesta e un fel de optimism , traieste in realitate , nu te minti ca apoi suferi mai mult .
   Ai incercat vreodata sa vezi lumea din alta perspectiva ? Daca nu , incearca acum si fi inversul a ce esti , sunt sigura ca.ti va fi mai bine , eu am incercat odata , insa am crezut ca e mai bine sa fiu eu si sa traiesc prost , decat sa fiu opusul meu si sa traiesc bine .
  Eu nu cred in cuvinte gen " special " , " perfect " oh si " dragoste "  prostii create de oameni fara minte  >> niciuna nu exista sunt doar in mintea noastra , doar niste iluzii , dam nume la niste stari prostesti .
  Pana la urma , fiecare are o viata , oricum o sa murim mai devreme sau mai tarziu , deci pur si simplu nu conteaza ce facem , vom fi uitati repede si niciun lucru sau vreun sentiment de.al nostru nu va mai fi amintit .
Traieste clipa si uita de trecut .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu