luni, 20 iunie 2011

Si ? Nimic ! :o3

Si sper ca intr.o buna zi sa nu mai am nevoie de zambetele acestea false . Nu mai vreau sa joc rolul de " fata cu inima franta " . Nu mai vreau . " Alt rol nu mai aveti ? " Si nu ma pot abtine . Trebuie sa fac ceva . Vreau sa strig in gura mare sa auda toata lumea . E deja prea mult .. Cand vad ca toate lucrurile bune si frumoase au trecut pe langa mine , fara ca macar sa stiu . Nimeni nu m.a intrebat vreodata : " Esti fericita ? " Si daca m.ar fi intrebat probabil ca m.as fi pierdut printre toate gandurile reci si negre din mintea mea si nu as fi avut un raspuns final . M.am pierdut si nu stiu care e drumul care ma duce la viata mea de dinainte . Sunt la rascruce . Pe care drum sa apuc ?  Spune.mi tu ! Te rog ! Poate tu sti mai bine .. Nu ma lasa asa .. De fapt .. nu mai are rost . Au avut vreaodata toate astea vreun rost ? Am avut eu vreodata un rost ? Si atunci cand imi intorc capul , imaginea ta se pierde , dispare . Si nu vad decat ceata , fum in intunericul de pe strada ta . Cand s.au intamplat atat de multe ? Sau am crescut eu prea repede si nu mi.am dat seama ? Oare am fost chiar atat de nepasatoare ? Si aici nu e vorba doar de tine , incepi sa.ti pierzi din importanta cu fiecare zi cu care ma trezesc uitamdu.ma in oglinda . Poate o sa.ti doresti odata sa te intorci , la tot ce a fost , bun sau rau , dorind sa le traiesti pe toate intr.o singura noapte . Dar nu o sa mai poti . O sa fie ca atunci cand ai picioarele ingropate in beton - chiar daca o sa vrei sa te misti , sa vii inspre mine nu o sa poti . Si atunci doar o lacrima de a mea va putea dizolva betonul de sub picioarele tale . Dar nu va mai fi nici o lacrima . Si nu te miza pe faptl ca m.ai facut de atatea ori sa plang . Sa nu mai crezi . Sa nu MA mai crezi . Sa nu ma ucizi din nou . Deabea mi.am revenit . Si nu am sa te mai rog asa cum o faceam candva .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu