miercuri, 1 iunie 2011

Fii tu insuti !

Cineva , mi.a dat un sfat bun prin mail : Fii tu insuti !
Nu m.am gandit niciodata la chestia asta . Cred ca am sa incep sa o pun in aplicare . Cateodata m-am prefacut doar ca sa par mai " ok " in fata celorlalti . Unii din voi poate m-ati vazut o persoana mai energica . Cateodata mai am si momente de'astea cand sunt fericita . Probabil nu a-ti ajuns sa ma cunoasteti asa de bine . Poate doar Ariadna ma stie cel mai bine . Recunosc , sunt mai tacuta si la locul meu . Cateodata ma urasc pentru ca imi mai dau niste aere de " vedeta " si nu-mi prind chiar bine . Nu ma caracterizeaza . Poate si anturajul in care am stat m-a facut sa devin asa . Inainte eram foarte tacuta si timida . Cateodata , mi se mai spunea si Cumintica . Mi se parea prostesc si nu prea intelegeam de ce mi se spunea asa . Acum am inteles . Timpul m-a schimbat prea mult . Acel Cineva care mai reprosa ca ma port prostesc , avea dreptate . Probabil acum as fi dat BACKSPACE la ce am scris , de teama sa nu fiu catalogata drept prefacuta .. dar n-am sa o fac . Nu am cautat niciodata atentie si nici n-am sa o fac . Nu am nevoie de ea . Singulul lucru de care sunt mandra , e ca nu am devenit una din acele pitzi . Nu-mi doresc asta .
Alt lucru de care sunt mandra : nu am intrat niciodata in belele . Prefer sa tac si sa nu ma bag in probleme si daca cineva imi spune ceva , tac din gura . Sunt multi copii ce se baga in tot felul de prostii si dupa si-o iau la modu' grav . Nu vreau sa fiu una dintre ei . Ma rog .. nu prea mai am nimic de zis . Daca e sa ajung la capitolul " smecheri " ar fi prea mult de scris .
Da , iata un sfat bun : Fii tu insuti !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu