sâmbătă, 23 aprilie 2011

Doar tu .. ;o3

Tu mi-ai fost puterea atunci cand am avut slabiciuni
Tu mi-ai fost vocea atunci cand nu am putut sa vorbesc
Tu mi-ai fost ochii atunci cand nu am putut sa vad
Tu ai vazut tot ce era mai bun in mine
M-ai ridicat atunci cand nu m-am putut ridica
Tu mi-ai dat incredere pentru ca tu ai crezut in mine
Sunt tot ceea ce sunt pentru ca m-ai iubit .


Tu mi-ai dat aripi si m-ai facut sa zbor
Cand mi-ai atins mana am putut sa ating cerul
Cand i-am pierdut increderea , tu mi-ai redat-o
Ai spus ca niciun ideal nu mi-e inaccesibil
Tu mi-ai stat aproape , iar eu am ramas in picioare
Avand iubirea ta am avut totul
Iti sunt recunoascatoare pentru fiecare zi pe care mi-ai dat-o
Poate ca nu stiu eu prea multe
Dar stiu atat ca e adevarat:
E o binecuvantare faptul ca tu m-ai iubit


Si ma iubesti in continuare !

Si pentru asta iti multumesc .. ca m-ai sprijinit tot timpul si mai ajutat in
toate greutatile care le-am dus si le duc in continuare .. !
Si pentru asta iti spun ca te iubesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu