sâmbătă, 23 aprilie 2011

Raman singura .. ;o3

De ce ? De ce trebuie sa fie atat de greu ? Nu pot spune pur si simplu ce am de spus odata ?! Nu iti pot spune ce simt , ce vreau , de ce fac toate astea ? Sau de ce faci tu toate astea ? Eu sunt problema ? Pentru ca tu nu esti , deci raman doar eu .. Nici macar nu stii ce vrea sa spun , parca as gandi cu voce tare , dar degeaba , ca tot nu ma aude nimeni . Sau poate ca ma auzi tu , poate stii deja totu , fara ca eu sa scot vrun sunet , fara ca eu sa respir macar , sa traiesc .. Sentimentele mele sunt moarte ! Si dispar incep , incet si eu , odata cu ele .. odata cu el , pentru ca datorita lui traiesc , si fara el nu mai pot zbura , nu mai am aripi , nu mai am suflet . Nu mai am nimic ! Pentru ca tu erai totul , acum numai esti . '' Poof ! '' Ai disparut ! Iar pe mine m.ai lasat tot aici , singura ca inainte . De ce nu m.ai luat cu tine ? Asa de greu era sa ma iei de mana si sa.mi spui : '' Vino cu mine ! '' Ai spus tu cuvinte mai grele , mai dureroase , pentru mine . De ce nu faci nimic ? Vorbesc singura .. raman singura . Stiam ca asa v.a fii !

Un comentariu:

  1. ... Adevarat ... Nu am cuvinte cat de adevarat suna, si cat de dureros in acelasi timp. Nu stiu de l.ai scris din experienta sau doar ... cunostinte, dar ai descris un sentiment perfect de singuratate ... :(

    RăspundețiȘtergere