duminică, 24 aprilie 2011

Scrisoare ..

Ciudat sentiment . Nu stiu ce mai simt pentru tine . Daca m.ai simt ceva .. Te iubesc ? Te urasc ? Sau amandoua ? Sau nici una ? Mai bine te uit , sau nu.i bine asa ? Sau poate nici nu pot , chiar daca vreau ? Sau daca asta a fost tot ? Dar nu vreau .. sa se termine ! Nu trebuie sa fie asa tot , sa fie sfarsitul aici , si asa , in modul asta . As vrea sa iti spun atatea lucruri , si nu o pot face , ezit sa o fac , pentru ca nu stiu cum . Imi e greu . Poate daca as putea sa .. nu stiu , daca ti.as arata ce gandesc si ce simt , dar nu in felu ala , intr.un fel diferit .. ca la un film , sa te asezi pe un scaun , iti iei o punga de pop - corn , si astepti sa inceapa . Iar eu iti urez : '' Vizionare placuta ! '' . Dar nu poate fi asa usor . E imposibil . Mai ales cand e vorba de tine . Esti asa de complicat . Nu credeam ca exista cineva asa cum esti tu , care sa.mi schimbe complet gandurile , sentimentele , care sa ma deruteze , atat de mult . Sa ma faca sa gandesc la un singur cuvant spus , doar unu singur , toata ziua . Dar la o propozitie ?! Probabil ca mi.ar lua saptamani , sa inteleg ce ai vrut sa spui , doar in cateva randuri , doar in vro 2 - 3 randuri scrise de tine . Dar asta nu e nimic . Asta e partea usoara , ce simt si gandesc eu . Partea grea e .. oare ce simti tu ? Ce gandesti tu ? Cred ca si pentru tine e greu , dar , nu cred ca e la fel de greu , cum e la mine . Tu imi zici totul , diferit , fara ocolisuri . Eu ma ascund , dupa niste vorbe , niste poezii .. si cateodata astea te enerveaza la maxim . Dar ce pot sa fac ? Asa iti arat eu , ceea ce tu vrei sa vezi , dar , iti arat in stilul meu , inteles de mine , nu in modul in care tu ai vrea sa o fac . Pacat .. ca trebuie sa ne certam din cele mai marunte lucruri . Pur si simglu , incepem o conversatie , oarecare , plictisitoare , amuzanta , trista .. vesela , incerc sa te bine dispun , o dau iar in bara .. pentru ca spun lucruri aiurea , pe care , nu trebuie sa le spun , din punctul tau de vedere , dar o fac fara sa vreau .. Stiu ca poate cateodata , fac pe nevinovata , si incerc sa ma fac pe mine sa cred ca numai tu esti de vina .. dar nu mereu . Am constiinta , am ganduri care ma apasa , si pana la urma , imi dau seama ca in ceea mai mare parte , eu sunt devina . Eu sunt '' vinovata '' , tu esti '' nevinovat '' .. si imi pare atat de rau .. dar nu ma pot schimba . Si stiu ca nici tu nu vrei asta , sau prefer sa cred ca ma placi si iubesti asa cum sunt . Mie chiar imi pare rau !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu