vineri, 15 aprilie 2011

Umbre colorate ..


Natura ne asterne covoare brun-roscat ; copacii asemenea unor lampadare goale se clatina la adierea rece a vantului . Totul este asemenea unui joc plin de culori si umbre , tristete si veselie , moarte si viata , mereu aceeasi dualitate . 
Aceleasi pete se gasesc si pe sufletul nostru , si aceleasi culori le poarta si chipul nostru . Umbrele ?! si ele se afla tot acolo , pleaca din suflet si se reflecta pe chip . 
Ce este frumusetea ?! Dar uratenia ?! Cu totii cautam sa fim cat mai frumosi in ochii celor dragi , ne temem atat de tare sa fim urati , dar niciodata nu ne.am raspuns la aceasta intrebare .. 
Este de asemenea o lama cu doua taisuri , iar ranile sale sunt foarte adanci . 
Acum ceva timp , am cunoscut o fiinta speciala si deosebita in felul ei , dar umbra neincrederi in sine ii acaparase sufletul , infatisarea . Multa vreme nu si.a dat seama ca frumusetea vine din interior , si dintr.o anumita atitudine . A luptat , si a facut tot ce i.a stat in putinta sa se incadreze in acei parametri ai frumusetii . Era doar o masca , oricand gata sa pice , iar lupta sa fiind inutila ; o vreme mult prea importanta pentru ea , un timp in care a uitat ce inseamna a trai cu adevarat , a se bucura de fiecare dorinta pe care o avea , de a fi ea . Si anume de a renunta la acel control , la acel regulament , la acele legi impuse de propria persoana . 
Si dupa atata munca , tot nu se simtea implinita , nu se simtea frumoasa , nu era ea , cu toate ca arata exact cum isi propusese . Si de ce nu era frumoasa , de ce nu era iubita ?!
Pentru ca suferea .. Da ! .. sufeream .. si acea fiinta eram eu . Nu ma simteam a fi eu , pentru ca mi.am reprimat toate dorintele si acumulasem o intreaga armata de resentimente in mine .. Si la ce folos ? pe cine interesa ce razboi port eu in suflet ? 
Nimanui , aceasta era raspunsul ! ..
Iubirea ?! .. nici ea nu.si mai gasea locul in sufletul meu . 

Am renuntat la control si m.am lasat purtata pe bratele fine ale vantului , pe aripile vietii , si am observat ca am uitat a trai , a simti fiecare atingere a razelor blande ale marelui astru , a iubi si a suferi , a rade si a plange , a ma bucura de mine . 

Frumusetea vine din interior , de acolo izvoraste intreg universul !
Este o stare de liniste , o stralucire a ceea ce este acolo pe strafundul tau . Asa cum apare si curcubeul pe cerul senin , asa si frumusetea iti contureaza zambetul , iti lumineaza stralucirea din privire , iti ofera un suflu a viata , a bucurie , a culoare . 
La polul opus se afla umbra , iar aparitia ei se datoreaza neincrederii in sine si a resentimentelor acumulate . 
                                     Foarte usor se pica in extreme daca nu sti ce vrei ! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu