joi, 21 aprilie 2011

My fight ..

Daca nu poti sa accepti adevarul din exterior , ai sa te impaci cu minciuna din interior " .. Tacerea m-a cuprins , m-a izolat mult prea departe de exterior , pentru ca m-am temut . Nu vroiam sa accept infrangerea , realitatea dureroasa , nu vedeam rostul continuarii . Am fugit departe , cat mai departe , adancindu-ma in gol . Simteam durere , furie , tristete , singuratate , vedeam sperante spulberate , amintiri aruncate , dureri inramate , urme accentuate , dar nu ma vedeam pe mine . Sorbeam picatura cu picatura zambetul si culoarea ce-mi  hraneau sufletul . Ma intrebam de ce eu ?! .. De ce asa ?! .. De ce acest vis ?! .. De ce ?! .. Raspunsul l-am cautat , imi eram datoare . Nu m-a surprins , ci i- am dat glas , nu aveam de ce sa simt toate aceste resentimente . Intotdeauna mi- am dorit sa duc o altfel de viata ; o viata demna , fara umilinta sau vindere , ci un drum asa cum inchid ochii si mi-l pictez : " .. un drum meschin , batatorit , dar nici chiar neted , ci se zaresc ici colo mici , mari forme ; limitat in parti de greutati , iar dincolo de acestea vantul adie prin fragila iarba verde . Carare ce duce spre o salbaticie , pe care eu se pare ca o ador , fiind singura cale ce duce la ea . " Un lucru maret cere foarte multe sacrificii . Imi intind palmele ; par atat de muncite , zici ca trecuse un timp anume prin ele , dar de fapt ceea ce iertase fusese durerea , lacrima rece si grea , absenta sentimentelor pure , ma iertase pe mine .  Am simtit viata , caldura , si doar asa mi- am putut aduna fiecare continuare din dorinta de a forma unitatea, puterea , strangerea pumnului . Am strigat cat de tare am putut : " Oliiiiiiiii .. unde esti ? Intoarce-te !  Lupta nu s-a terminat aici , urmeaza  scena ta , esti libera ! .. De astazi trebuie sa visezi si mai mult , pentru ca doar asa vei reusi sa ajungi in varf ! "
Doar acceptand adevarul din exterior vei putea merge mai departe , doar asa vei intelege in esenta lectia oferita si vei prinde curaj pentru a deschide noi pagini , carti , romane , tot ceea ce- ti doresti . Libertatea inseamna a cauta cu vointa si dorinta adevarul. Nu cel pe care dorim noi al cunoaste , ci pe cel care se defineste prin justete . 
M- am desprins de falsele iluzii , de egoismul plecarilor tale , de lasitatea privirilor tale duale , si m- am pansat cu o imbratisare pura si sincera a unei prea dulci surprize . Viata este cea mai inopinanta descoperire ! Traiti-o si savurati-o precum atingerea timida a buzelor de- un dulce rozaliu ! ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu