duminică, 24 aprilie 2011

Tell me your story !

Cum vrei sa te cunosc , daca tu nu ma lasi ? Eu incerc sa aflu cat mai multe despre tine , dar nu o sa reusesc sa aflu niciodata tot ce vreau eu sa stiu daca tu nu ma ajuti . Spune.mi si tu ceva ! Spune.mi de ce iti place sa ma tii in suspans ? Spune.mi de ce te uiti la mine cu atata indiferenta ? De ce ma privesti de parca eu nu as stii nimic ? Defapt , eu chiar nu stiu nimic .. despre tine . De ce taci , si esti plin de atata mister ? Nu vrei sa.mi spui nimic ? Haide , arata.mi ca ma iubesti ! Spune.mi ce simti , ce gandesti , ce vrei defapt de la mine ! Spune.mi tot ce vreau eu sa aud . Spune.mi de ce rasare soarele . De ce ploua , de ce imi e frig , si tu nu incerci sa ma incalzesti . Spune.mi de ce fluturii traiesc doar o zi . De ce timpul trece atat de greu si e atat de dureros fara tine . Spune.mi vorbe , vorbe dulci si frumoase . Spune.mi basme , poezii , povesti . Spune.mi povestea ta ! Si lasa.ma sa adorm in bratele tale , visandu.te , asa cum esti tu de fapt . Asa cum ar trebuii sa fi tu mereu . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu