marți, 12 aprilie 2011

Trezeste.te !

Vorbesc mult , ma repet , poate fara sa imi dau seama . Iti place sa critici , mergi la ziar si critici cat vrei .Nu ma deranjeaza , chiar ma amuza . Iti vorbesc cand ma ignori . Nu mai am chef , cand tu nici nu te gandesti sa reactionezi . Iti atrag atentia , dar te faci ca nu auzi . Vorbesti fara sa gandesti , cand nu e cazul sa faci acest lucru . Nu stii nici macar ce-mi place si cum sa ma surprinzi . Nu stii ce cadou mi s.ar potrivi , sau nu ai nici chef sa aflii . Nu.ti place sa te tii de cuvant , cand ar trebui sa o faci sau chiar am nevoie sa o faci . Am suportat durere , stari de rau si emotii inutile , iar tu nu erai aici . Nu ai putut atunci , dar niciodata nu iti dai interesul sa poti . Te supara sa iti spun adevaruri ? Stiu , preferi sa te comporti ca un imatur enervant cateodata . Mi.e prea somn sa continui.
Am o rugaminte .. Sa nu ma asculti . De fapt , ai facut asta . Am tipat la tine , de nervi . Ce nesuferita am fost ? Vei intelege cand eu deja ma voi pierde in ceata . Caracterul meu incapatanat nu imi permite sa fiu la fel , dar vei intelege cand nici nu iti vei da seama ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu