joi, 21 aprilie 2011

Yesterday ..

Prezentul este izolat de ce a fost ieri si ce va fi maine .. 
Intotdeauna importanta lucrurilor nu se afla la momentul dat , ci adevarata lor semnificatie va veni atunci , cand noi nu o vom mai dori . De am sti atunci sa apreciem ce avem , ce ne.am dorit , ce era prezis .. Dar acesta este si pasul pe care trebuie sa.l dansam atunci cand ritmul se va auzi asa cum ni l.am dorit in apus . 
Ceea ce astern pe hartie sunt amintirile existente , doresc sa descopar ceea ce mi.a umplut mereu curiozitatea ..
De curand o fiinta draga mie a plecat .. intr.un loc destul de indepartat , am dorit si tin sa.i multumesc pentru lectiile de viata pe care mi le.a oferit . Doar el m.a invatat sa pot face marea diferenta dintre prietenie si pasiune , dorinta . Am putut sa.mi infranez sentimentele mele fulgeratoare si astfel am creat un castel , nu este nici de nisip , nu este nici de marmura , ci este inaltat cu o mare rabdare , slefuit cu iubire si ancorat din prietenie , respect si maturitate . Pe cer ne intalnim privirea si sufletele , acolo este singurul si unicul nostru loc de a ne oferi o imbratisare ! 

Mi-a daruit transparenta sa, sa nu par nimic din ceea ce nu sunt, sa fiu eu! Si asa cum imi doresc, mereu voi urma aceasta cale, acest drum greu, dar sunt eu, si astfel nu ma voi teme de nimic, pentru ca stiu care imi sunt slabiciunile, dar si atuurile, sunt eu!
Pot spune ca imi lipseste cu desavarsire... Si pot spune ca da... Nu ne-am despartit, si nu o vom face niciodata...   
                    Nimic nu este intamplator !
Nu ti.am spus " ramas bun " , pentru ca niciodata nu o voi face .. Eu iti spun doar ca te astept acasa si sa sti ca mereu eu voi fi aici , acolo sus pe cer , in fiecare zi , la fiecare moment al vieti noastre ma vei gasi acolo , printre astri , printre demoni , ingeri , acolo sus ..

   " Viata trebuie traita asa cum este , 
pentru ca nu s.a dat fara sa o cerem si ni s.a luat fara sa fim intrebati ! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu