joi, 21 aprilie 2011

Trecutul s.a dus .. Mi.e dor ..

Uneori ne gandim ca am facut multe greseli pe care le regretam ,
dar ele fac parte din trecutul nostru .
Trecutul s-a dus si e departe . Trecutul a plecat . Trecutul nu mai vine .
Te-a lasat , dar nu mai vine pe la tine sa treaca . El stie ce face . El e pregatit
sa duca in carca trecutul fiecarui om de pe pamant .
 






Ai simtit vreodata ca ti-e asa de dor de cineva incat ai fi in stare sa il scoti din vise pentru a-l imbratisa ? Te-a durut vreodata intreg corpul deoarece nu mai suporta dorul de o anumita persoana ? Dorul e un sentiment comun , mult prea des folosit de unii in zilele noastre .
De multe ori simtim dorinta de a vedea persoana iubita . Uneori credem ca ne este dor .. Cand iubim cu adevarat nu exista " cred " ..
Mereu imi amintesc de tine .. si zic in gandul meu " Mi-e dor de tine .. vreau sa fi langa mine si sa ma imbratisezi .. "
Astept cu nerabdare sa te vad zi de zi .. si sa iti zambesc .. Acum nu pot sa zic decat ca " Mi-e dor de tine .. Si te iubesc foarte mult "

 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu