vineri, 15 aprilie 2011

Uneori plecam ..

M.am intors din nou catre sufletul meu , unde erai tu .. si am luat o bucata de pamant , strangand.o in maini , amestecand.o cu apa si cu dragoste , facand astfel cu migala un chip de lut sufletului tau cald .. Impins de un stravechi imbold , am cazut la poalele sau , cerandu.ti , inca o data , sa imi vii .
Casa mi se va parea nespus de goala fara de tine , dar voi rupe bucati din sufletul meu , bucati in care te voi lasa sa te oglindesti , infrumusetandu.i astfel goliciunea .. Cand voi merge in codrii , te voi tine de mana , ca intr.un vis ..  iar in fiecare lac , in fiecare rau , voi privi in chip de taina spre ochii tai .
Te voi gasi astfel si unde nu esti .. si te voi simti si in acele locuri in care pasii tai nu au calcat niciodata . Si odata , cand va dori Dumnezeu , stiu ca te voi intalni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu